tirsdag den 22. maj 2012

Rollespil vs. Øl

I dag var det meningen jeg skulle spille rollespil fra klokken 18.00 af, som jeg gør hver tirsdag, sammen med A, M, B, L og P, dog var det kun A, M og B, der var her i dag. Og ja, jeg spiller rollespil, og nej jeg er ikke sindssyg.. Ikke ret meget i hvert fald.
Men efter som vejret var godt, vi manglede to af vores spillere og der var billig øl i Aldi, besluttede vi os for at smutte ned i Parken der ligger lige ved siden af hvor vi spiller og drikke øl i stedet. Wooohuu!

OBS!! 
BILLEDER AF DRENGE I BAR MAVE OG MIG I BH!
Jeg selv kan ikke se problemet i dette, men nu har jeg gjort eventuelle sarte sjæle opmærksomme på det, og så må I hoppe ud af mit indlæg, hvis I vil undvære :-)


 M, som er super sexet.

High-five!!

Iih altså, vi holder i hånd!
(Jeg får forresten en gigantisk røv i de her bukser....)

M, som er super sexet... Igen!

Jeg ved virkeligt ikke noget værre end når folk åbner flasker, med tænderne..... 

Helt vildt billig øl fra Aldi! Treenhalvfucking kroner!!! Inkl. pant.
(Og den suttede maks røv... Fuck!)

Flotte M! Jeg elsker at tage billeder af ham, han er så fotogen på sin egen måde. 

 A og M, leger en eller anden druk leg med en kapsel, som var for vanskelig til at jeg gad sætte mig ind i den. Jeg kunne dog konkludere at de begge var virkelig ringe til det..
 ØØØØØØØØL!

På de tre ovenstående billeder, griner vi af en joke B kom op med. Jeg kan ikke huske den, og den var sandsynligvis latterlig. 

Det er svært at se der, hvor sært det ansigtsudtryk er her på billedet.
Men det er så virkeligt et mærkeligt ét..
Jeg elsker det! 

M, A og B 

Jeg chiller og er usexet. 

Det her.. Er så nasty. Og en typisk drenge ting! 

Vi havde vandkamp i øl.. Som jo så må hedde ølkamp. Fuck man.

B har et vidunderligt og livsbekræftende smil! 

Meget koldt vand, til at skylde det værste øl af mig.. 

Jeg ved ikke hvorfor.

Det er bare fordi jeg er fræk. 

The best 
(Fuck jeg er bleg....) 

Sommer  

FLERE MENNESKER!

I dag har jeg lært nogle nyttige ting:
Prisen på øl og dens kvalitet, går ofte hånd i hånd.. (Vores øl smagte af sur agruk, ØV!)
Øl sviger helt vildt når det bliver sprøjtet på ens bare hud, sådan virkeligt meget!
Hvis du har købt dårlig øl, er det utrolig sjovt at hælde det udover folk.
Øl er godt!
Øl med venner er bedre!!
Øl med de bedste venner, er bedst!!!
.. Min mor undrede sig dog noget over hvorfor jeg stank langt væk af øl, da hun hentede mig, og beordrede mig at gå straks i bad, da jeg kom hjem.

Sov nu godt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar