mandag den 14. maj 2012

Zakk Wylde


 Sad lige og kiggede mine noter igennem, og der stod hans navn. Jeg anede ikke hvorfor, men gik udfra at det var fordi jeg havde set noget om ham et sted på en af de mange sider jeg holder til, som 9gag, artige, damnlol, reddit - you name it!!
Men som sagt så jeg hans navn, og derfor googlede jeg det (Selvfølgelig, kunne jeg ikke styre min nysgerrighed -.-'), og de ovenstående billeder var hvad der kom frem. Jeg synes han er ABNORMT bedårende, sådan crazy shit. Selvom de fleste gennemsnitlige piger, nok ville tænke; Eiiw, bums! 
Men da jeg jo er en værre Sherlock, kunne jeg se at han spillede musik (Årh hvad jeg er klog.) Og der for youtubede jeg ham også lige, og... orhmme nommenom. Han er fanme dygtig, om man kan lide den slags musik eller ej.

Jeg syntes lig jeg ville dele ham med jer og så lyt lige!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar