onsdag den 23. maj 2012

Træning



Som tidligere skrevet, havde jeg downloadet nogle trænings aps. til min HTC.. Men de var virkeligt ikke ret meget værd, så derfor har jeg startet op for min gamle iPod Touch, fordi jeg ved der er nogle gode nogen på Apples App Store.
I dag er 2. dag jeg kører på dem, og jeg virkelig glad for dem! De har sammenlagt kostet 90 kr. for mig, men de er billigere hvis det er en iPhone du skal have dem ned på. I don't know why. Men synes stadigvæk det er billigt, i forhold til hvad jeg føler jeg får ud af det.


Undskyld at det står på svensk, men jeg tror I forstår pointen alligevel.
Det øverste billede, viser alle mine aps. jeg har gennemført 2 dage af dem alle udover Chinups og Yoga, Chinups'en har jeg ikke lavet da jeg ikke har noget at hænge mig i, men får det når jeg flytter. Og Yoga, har jeg først downloadet i dag.
Dog har jeg halveret alle de andre, sådan at jeg kun skal arbejde mig op på at lave henholdsvis 50 og 2 gange 100, besluttede at det ville være bedst i første omgang. 
Det nederste billede, er et billede af hvis man går ind i Träningspass (Som kan findes under Daily Workouts, både som en free version og en til 24 kr.) Her kan vælge hvilke øvelser man gerne vil lave, og hvis man laver helkrops øvelser kan man igen vælge hvilket område på kroppen man gerne vil fokusere på, i mens man også træner resten af kroppen.

Undskyld for det lange indlæg!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar